גורם ביטחוני בכיר: כך הובילו הסכמי אברהם לסיום מהיר של המבצע

    קובי פינקלר No Comments on גורם ביטחוני בכיר: כך הובילו הסכמי אברהם לסיום מהיר של המבצע

    הגורם הסביר שהשנים והזמן שעוברים ממבצע למבצע משפרים כל העת הן את הביצועים המבצעיים, הן את הקשרים שבין משרד הביטחון לבין הרשויות בדרום והן הקשרים שנוצרו גם עם מצרים, קטאר ומדינות המפרץ לאחר הסכמי אברהם, אשר הביאו לידי כך שסיום המבצע היה מהיר וענייני

    צילום: עבד רחים חטיב/Flash90
    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במערכת הביטחון מתחילים לסכם את 66 שעות מבצע "עלות השחר" וגורם בטחוני בכיר אומר שהקשרים האישיים והסכמי אברהם הביאו לסיום מהיר של המבצע.

    הגורם הסביר שהשנים והזמן שעוברים ממבצע למבצע משפרים כל העת הן את הביצועים המבצעיים, הן את הקשרים שבין משרד הביטחון לבין הרשויות בדרום והן הקשרים שנוצרו גם עם מצרים, קטאר ומדינות המפרץ לאחר הסכמי אברהם, אשר הביאו לידי כך שסיום המבצע היה מהיר וענייני.

    הגורם הוסיף עוד ואמר שהקצאת מיליארד הדולרים לטובת חימושים מדוייקים ויכולת להצטייד בכמות גדולה של מיירטים תרמה תרומה חשובה למבצע בהקשר לכמויות שיש בידי צה"ל ומערכת הביטחון. נוסיף כי מיליארד הדולרים הם רק תוספת מעבר למה שכבר התקבל.

    הגורם הוסיף ואמר שגם סוגיית דרכי המילוט סביב יישובי רצועת עזה טופלה לאור לקחי העבר וכל המרכיבים הן הצבאיים והן האזרחיים פעלו היטב. "עדיין אין לנו נתוני עלות המבצע אבל ברור כבר עכשיו שהם נמוכים משמעותית משומר חומות ומשאר המבצעים".



    0 תגובות